Guggo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 eller menat det men inte skrivit det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jaha, men jag har fortfarande inte skrivit det så han kan inte antyda nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 jo det kan han. Och det gör han också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 hahaha, fusion, hur då? med fötterna eller upp och ner? Man kan antagligen skrivit det eller inte skrivit det... hmm här kommer jag till attack..först o främst tack guggo för att du e den enda som e smart här. o sen börjar allt... xade du sa tidigare i ett annat ämne att man kan tolka saker ocg ting på andra sätt och det gjorde jag,och jag hade rätt... <_< och plus ludde du vet inte vad vi har pratat om förut eftersom du inte var med..! så kom inte o anklaga mig för att jag inte vet vad jag pratar om ftersom jag vet precis vad jag gör... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 men spela roll vad jag SA, det viktiga är vad jag SÄGER... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 men spela roll vad jag SA, det viktiga är vad jag SÄGER... ! det du säger nu kommer oxo imorgon nånting du SA... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 men... ta inte upp gamla saker jag sagt när vi diskuterar en sak och jag tycker annorluna i den nuvarande diskutionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 men... ta inte upp gamla saker jag sagt när vi diskuterar en sak och jag tycker annorluna i den nuvarande diskutionen aha så du "uppdaterar" dina konstiga åsikyer varje dag...kort och gott,HAHA.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 jag tänker olika dag till dag, men fortfarande samma grund principer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 jag tänker olika dag till dag, men fortfarande samma grund principer Men ifall du byter åsikter så många gånger då måste något\några av åsikterna komma från nått annan princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 eh... nej! du vet väl inte ett dugg om vad jag menar. jag bestämmer helt mina åsikter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 eh... nej! du vet väl inte ett dugg om vad jag menar. jag bestämmer helt mina åsikter... o ja,jag vet verkligen vad du menar eftersom ifall du inte visste så har jag läst det mesta av dina konstiga argumenter och tro mig jag har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.