Hoppa till innehåll

Harry Potter, Fången Från Azkaban


Gäst Verre

Rekommendera inlägg

heej,, e på ett ställe där man ska typ lysa på spöken eller nåt,, när man hjälper neville,, men vet inte hur man ska göra,, hjälp!

 

skulle oxå vilja veta hur det där fusket när man dödar alla fiender som är i samma rum fungerar,, man ska ju pausa sedan trycka X fyrkant fyrkant upp, men när man trycker på X så fortsätter bara spelet..

 

skulle vara tacksam om jag fick hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Hej jag kan inte komma förbi dom där hinkipunkera! Jag kan klara de tre första men när de fyra nya kommer så dör jag bra.. har du någon stratergi du brukar använda?

Skulle verkligen behöva lite hjälp jag har försökt komma förbi dom i två månader nu men jag dör varje gång! Snälla hjälp mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man sk ladda lumos så länge som möjligt och lysa på spökena så försvinner de. =)

 

Men dom andra runt omkring mig skjuter ju hela tiden på mig så det avbryts...jag har ju klarat tre men när de fyra nya kommer så har jag så låg livs nivå att efter ca 2 skott så e jag dör...jag är ju inte så van spelare har bara haft ps2 i två månader...men spelet e rekomenderat från tre år så man känner sig lite nere att en tre åring ska kunna klara det....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...