Clean Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Hej :) Vilket spel är det sämsta du spelat?? mitt sämsta spel är state of emergency :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Spyro: Enter the Dragonfly Otroligt kort, tråkigt och buggigt. Och sen ful grafik. USCH! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Dirt Tarck Devils när ni köper spel köp för alltivärlden INTE det spelet grafiken håller -PS1 klass sen så är det helt omöjligt att klara racen(ja, det är ett bilspel)för man ser inget sen är cpu-spelarna asigt bra också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 sled storm! världhistoriens tråkigaste PS2 spel! vad ni en gör köp det inte, om ni har det så sälj det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 (redigerat) Det är nog fifa spelen för jag tycker inte om fotboll spel :zzz: Redigerat 29 Oktober 2005 av NisseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 juppy de e inte så trökigt tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 This is Football 2002 helt värdelöst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackan-DMC Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 för h*lvete... EVIL TWIN!!! VAD NI ÄN GÖR SKAFFA INTE DETTA SPEL!!! Värsta grafiken som finns.. Dåligare grafik än på Ps. 1 juh! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Tiger woods golf spel,VA f*n MENAR DEM MED DET,grafiken e ju messigare en pa ps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 definitivt Driving Emotion type-S! det suger hårt, för grafiken e kass,det reagerar segt (om man trycker på bromsknappen så börjar den bromsa typ 3 år efter), det e bara kasst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Padrino Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 jag har tycker rumble racing e dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Simple_plan:hahaha de e ju så jä*la kasst min kompis har det och har på något sätt lyckats varva det Padrino:Jag tycker faktiskt att de e rätt kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg