mickee Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 min är Lugia EX skadar 200 :) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Sålde nästan alla p en marknad p sommar lovet men sparade lite. Tror ja har kvar Latios ex men kommer inte ihåg styrkan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Hehe kommer inte ihåg fö de va så längensenn ja kolla på dem men de e väll typ mew elle nån har bara va dem gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Hehe kommer inte ihåg fö de va så längensenn ja kolla på dem men de e väll typ mew elle nån har bara va dem gamla ok några andra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Hehe kommer inte ihåg fö de va så längensenn ja kolla på dem men de e väll typ mew elle nån har bara va dem gamla Min Metagros ex . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Min Charizard EX 220 i skada. Köpte nån konstig ex paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Pikachu ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Mitt är Charizard Den Skadar 110 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 jag har massa fejk kort från utomlands dom kan typ ta över 1000 annnars tror jag att zaptos som tar 100 jag har haft charizarden som tog 110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Rolle Robot ! 450 i skada B) (Uppskattningsvis) (Ja den finns, MeM har gjort ett sånt kort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Pokemon...LoL :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Har sålt mina . Mne innan var det vell runt 150 lr ngt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.