LuddE Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Pikachu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111 Ärligt, trodde Pokemon var eeeeh.. gammalt... utdött.... barnsligt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Pikachu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111 Ärligt, trodde Pokemon var eeeeh.. gammalt... utdött.... barnsligt..... Pokémon är gammalt men det är Nes också men det finns kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 LoL finns de folk som gillar pokemon fortfarande :lol: hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Mitt bästa är aboslut tänk...tänk...tänk....tänk..... *f*n jag kan inga namn på pokemon* *Kollar lite på andra inlägg och får en snilleblixt!* Mitt bästa kort är! ....... Lugia XXL !!!! Skadar upp till 1000 i solljus! Om det är dåligt väder är den ner på 200 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Har inga j*vla pokemon kort men jag har ett par magic ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 maxen och jag e lika gammla :P det blir ballt på onsdag maxie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.