Pettson Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag har surfat omkring på lite sidor och sett att folk använder uttryck som att maxa sina pokémons stats, jag antar att man då gör så att de får så bra stats som möjligt. Någon som kan förklara hur det går till? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 menar du attackerna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Vill duha högre stats bör du träna dina Pokés.När de kommer i en ny level så höjs deras stats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 EV-träna dem. info finns på många bra pokemon sidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag är klyftig så jag använder denna tråd istället för att göra en ny. Min fråga är, är Emerald bra och är det mycket nya funktioner? Är det värt ett köp? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag är klyftig så jag använder denna tråd istället för att göra en ny. Min fråga är, är Emerald bra och är det mycket nya funktioner? Är det värt ett köp? :) Det är inte så många nya funktioner. Nästan en kopia av Ruby och Sapphire. -_- Köp heldre Fire Red eller Leaf Green :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) Jag köpte Emerald och jag tyckte att det var ett bra köp!Men vissa av mina kompisar förstår inte varför,dom tycker att det verkar väldigt likt Ruby och Sapphire!Men jag tror att det beror på hur mycket man gillar pokemon! ;) Redigerat 4 November 2005 av Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 (redigerat) Pokémon Firered har jag och har klarat . Tänker nog så småningom köpa Emerald. Redigerat 5 November 2005 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Emerald e ett bra köp..Tycker det är en snarlik blandning mellan ruby/saphire/Leaf green/ Fire red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg