xingfu150 Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 hej! jag undrar vad nintendo DS kostar! jag ska snart köpa ett så jag undrar åkså om ni kan tipsa om några bra spel som finns! tack............ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 En DS kostar ungefär 1500 kr. Jag rekomenderar spelet Super Mario 64 DS till! Det kostar ungefär 350 kr. Och det kostar lite extra för ladnings sladd och ett fodral om du vill ha det! :) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 det kostar lite extra för ladningsladd the jedi: En laddare följer med när man köper DS ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 det kostar lite extra för ladningsladd Gör det? Det följde inte med när jag köpte min GBASP. Så ja trodde att det inte skulle följa med här heller. Men en väska följer nog inte med va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 det kostar lite extra för ladningsladd the jedi: När min syrra köpte stt GBA SP så följde det med en laddare konstigt att det inte följde med någon när du köpte din GBA SP :blink:. Tänk efter lite det är ju klart att det inte följer med någon väska när du du köper en helt ny basenhet, om butiken där du köper ditt DS skulle han något specielt erbjudande ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 hej! jag undrar vad nintendo DS kostar! jag ska snart köpa ett så jag undrar åkså om ni kan tipsa om några bra spel som finns! tack............ köp på blocket de ä mycke billigare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 köp DS på en maxi affär där kostar det bara 950kr :cool: i trollhättan´s överby altså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Men lol! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag tycker att du ska köpa Mario Kart :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Nintendo DS utan spel 1199 på elgiganten. Med mariokart DS 1599 kr Spel : Super Mario 64 DS ca 399. Mario Kart DS Wario ware touched Casltevania Down of sorow .. asså det finns massa. . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg