mihawk falköga Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 längsta ja har kört e på 99 stock tror ja.. skit trist... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Körde med 99 stock igår kväll. Snark.. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 det samma spel 99stock med en as dålig kompis :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag har kört 99 liv har jag körtdet tog en halvtimme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 vilka levels hade du då? Typ 1:or? Så för att sammanfatta: Dom flesta här tycker att långa matcher är långtråkigt. Själv känner jag bara ibland för att spela långa matcher, men jag föredar såna som tar mellan 5 och 8 min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg