Hoppa till innehåll

World Of Warcraft The Burning Crusade


Gäst Tour
 Dela

Rekommendera inlägg

Du, om du ägde blizzard skulle du då förlora miljarder? Nej, blizzard kan inte sälja spelet i kina! Buddhismen finns på olika ställen i världen! Du, tänk lite innan du skriver nåt! Det blir INTE pandaren det har Blizzard sagt själv.

 

Han skrev inte att det skulle bli pandaren.

"Du, tänk lite innan du skriver nåt!"

Redigerat av x0t
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Du, om du ägde blizzard skulle du då förlora miljarder? Nej, blizzard kan inte sälja spelet i kina! Buddhismen finns på olika ställen i världen! Du, tänk lite innan du skriver nåt! Det blir INTE pandaren det har Blizzard sagt själv.

 

 

Lalala eller vad du heter ge mig ett bevis på vart blizzard har sagt att det inte kan bli pandaren.

 

och jag tänkte faktist lite innan jag skrev det andra konstig nog :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

det ska man tro på då eller? Det finns gott om duktiga datanissar där ute som lätt skulle kunna fejka den där bilden. för det första så ser man Orc och troll bakgrunden där blood-elfen stod. jag tror det egentligen ska visas Quel 'Thalas eller vad deras huvudstad nu heter i bakgrunden. Och sen står det på beskrivningen om horde: the horde conists of five(5) races o s v o s v....men när man har BC kommer det ju stå: "the horde consists of six races osv osv....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skrev aldrig att han skrev att alliance får pandaren. Jag skrev bara att dem INTE får det. MEN, han sa att det är lika stor chans på att det blir Pandaren som Worgen. Det är inte sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skrev aldrig att han skrev att alliance får pandaren. Jag skrev bara att dem INTE får det. MEN, han sa att det är lika stor chans på att det blir Pandaren som Worgen. Det är inte sant.

 

 

Np, lätt att ta fel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...