the jedi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Detta är det bästa spelet till GC hitils förutom SSBM! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag överdriver inte när jag säger detta men det här spelet är det värsta jag någonsin spelat, jag fattar inte hur de kunde göra nåt så värdelöst. Nej. Det är roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super Vegeta Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag har tänkt köpa spelaet är det värt pengarna? vad gör man? Och det viktigaste vad gör man på multipayer och är det kul? Det är lite kul. Men multiplayer mode måste man aktivera och det händer efter lång stund och man kan bara vara 1-4 i strider. ;) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag har tänkt köpa spelaet är det värt pengarna? vad gör man? Och det viktigaste vad gör man på multipayer och är det kul? Man kan köra multiplayer från början! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Multiplayer läget är väldigt bra tycker jag. Båda spelarna har samma möjlighter. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) måste man spela just 1 lr 4 när man är i multiplayer mode? köpte spelet för tre dagar sedan. Gillar de skarpt! :D Redigerat 3 November 2005 av Tikal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 måste man spela just 1 lr 4 när man är i multiplayer mode? köpte spelet för tre dagar sedan. Gillar de skarpt! :D Nej man kan köra hur många man vill melan 1och 4. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) Berätta hur man gör då!!! för jag fattar noll... är de bara att sätta i önskat antal kontroller lr ska man ändra några instälningar lr vad? Redigerat 4 November 2005 av Tikal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 de e sat#ns skoj!! kolla bara på min ava........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 (redigerat) De kanske värkar lite off topic men... Kan någon svara på min fråga? spelet håller på att knäcka mig! :blink: Redigerat 6 November 2005 av Tikal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Berätta hur man gör då!!! för jag fattar noll... är de bara att sätta i önskat antal kontroller lr ska man ändra några instälningar lr vad? Ställ in 2 gubbar på halvt datorstyrda. Sen sätter du i 2 kontroller. Sen kan du och en kompis spela med dom gubbarna som ni satte på halvt datorstyrda. :mellow: (kanske inte var så bra förklarat). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Berätta hur man gör då!!! för jag fattar noll... är de bara att sätta i önskat antal kontroller lr ska man ändra några instälningar lr vad? Varför halvt datorstyrda? högst uppe på menyn med alla skills tror jag att det är väljer man on gubben ska vara datrostyrd, halvt datorstyrd eller mänskligt styrd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg