the jedi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Oj. Det var många spel. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 mm det är inte några spel han har ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 j*vlar!!! men troro du det är hans allt...... det skulle ju ta mer en en livs tid o varva alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Om ni läser texten står det att han och hans syster delar på grejorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Det är i allafall mycket,det är 50 50. Jo,han kanske lagt ner några 100 000 på de spelen,men man kan alltid ljuga på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Mellanmilch verkar lite avundsjuk...Kan gott vara så att det är hans egna spel!!!!!! VArför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Många spel... Undrar om han spelat alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Ja jag skulle inte banga på att ärva skiten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Många spel... Undrar om han spelat alla? Jag tror inte att han har spelat alla ;) jag tror att han inte äns har testat om alla fungerar för jag tror att han typ har fått alla grejer från någon affär eller något likande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 vad gör han hela dagarna? aja,han får väl en del träning när han ska bära hem alla spel o gå till affärn o köpa nya hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Om det e dit rum så j*vla MYCKET SPEL!!!!! Hur kan du veta vilket spel som du ska spela??? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Hur har dsu råd med allt??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.