Gäst Hulk746 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 [email protected] vil lägga mig i sin kontakt lista men jag vet inte vem det är och jag kanske får virus om jag har han i min lista eftersom det inte går att se hans profil eller skicka mail till han Vad ska jag göra????? säg inte att jag ska blockera han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 kolla vem det e & sedna blockar du han om han e dum, så brukar jag göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 tänk om det e nån spyware bot eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Varför blockar du inte han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Acceptera inte hans filer så kommer det nog gå fin fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 men det är ju kanske nån bot eftersom han inte har nåt hotmail account fast ändå kan va inne på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Men strunta i att lägga till honom dårå. Är det så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 men jag kanske har sagt till denna person att adda mig på msn fast jag inte kommer ihåg vem det var jag har skrivit det till många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Men acceptera honom bara inte. Sen så skriver han till dig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 han kan väl inte skriva till mig om jag inta kan skriva till han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Men han kan ju skriva via te.x fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 gör de själv. han kanske inte e medlem på fuska.se om han e medlem hur skulle jag då kunna veta vad han heter??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.