Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Man blir ju Utskämd då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 En lapp på dörren, med texten " Knackar ni på så slår jag ihjäl er" borde vara ganska avskräckande och det är perfekt om grannen kommer och säger att du får hans ferrari också! <{POST_SNAPBACK}> troligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Tycker detsamma. Jag får en ferarri varje dag av min granne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Jag vet ett bra sätt om man vill ha en massa folk. Sätt en skylt där det står: HÄR FÅR NI ABSOLUT INGET GODIS, SÅ DRA VIDARE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Ska man sätta den där man VILL ha masssa folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Ärligt. Sedan jag gav ungarna Mammas gamla praliner som legat undangömda, vilket visades vara likör i så har ingen unge vågat sig hit på någon Halloween. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Haha. Kommer dem på påsken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Ska man sätta den där man VILL ha masssa folk? Ja. Vill man inte ha en massa barn ska man gräva en fallgrop utamför trappan. Men då finns det risk att man själv trillar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 En kille i min förra klass var hos sin kusin, och då kom några såna där jäklar. Dom kastade ett ägg på honom, men straffet blev att han ryckte åt sig hela deras godispåse och smällde igen... Annars kan man bara låsa överlåset, om man har ett... så tror dom antagligen inte att man är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Rolig tråd :P aja, du kan väll ta på dej en mask och skrika åt dom, och om dom skulle våga sej på nått bus e det bara att jaga iväg dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Gör en maskin som ser ut som ett monster vettja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Du kan också skrämma iväg dem och när dem springer hem så gömmer du dej på deras tomt och skrämmer dem där.:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.