Hoppa till innehåll

Fusken På Fuska.se


kola_king

Rekommendera inlägg

Jag har upptäckt en del saker bland fusken här på Fuska.se. Det har funnits två olika fuskflikar till samma spel under olika namn. Till exempel: Det har stått "Pokémon Ruby/Saphire" och under det har det stått "Pokémon Saphire/Ruby". Och på ett annat ställe stod det "Super smash bros" och under stod det "Super smash brothers". Det är ju samma spel, fast det finns två olika ställen att skriva fusk på. Jag tycker att det borde korigeras.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har märkt massa såna saker och jag tycker de borde rättas till. Kanske vore det bra om fuska fick skribenter

 

Vi moderatorer kan lägga in fusk, recensioner & nyheter.

Om vi kan merga ihop sådana dubbelspel har jag däremot ingen aning om.

Anmäl sådana dubbelspel till Mike så lär han fixa det när han får tid.

Det är fullständigt onödigt med skribenter för sådant enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fattade inte vad du skrev.

 

Vad är det du inte förstår?

Han tycker att vi ska plocka in skribenter för att vi moderatorer ska få mer fritid & att Fuska.se får mer hjälp.

 

Antal fusk/recensioner/nyheter just nu:

Admin (23/3/1)

 

Just nu kanske det är mycket, men vanligtvis ligger det på (0/0/0) eller (1/0/0).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det där är inta bara störande... det som är mest störande är att nästan ingen av fusken på pokemonspelen fungerar.. det står tex så här: gå till profesor oak och prata med han 98 gånger sedan ska du åka till palletstaden och prata med ash mama 74 gånger sedan ska du gå till en grotta och hitta en viss pokemon.. sedan så ska man gå tillbaka till profesor oak då får man en master boll av honomm

 

 

det står bara massa såna där fusk som knappast fungerar ..

inan man lägger in fusk så kontrollerar ni dom men varför testar ni inte dom först att dom funkar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...