mik@el Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 asså, Te Quiro Puta suger hårt... en ren besvikelse. dom flesta låtarna är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Alla tycker Mutter är bäst, trist ;P Herzeleid är antagligen den bästa. Kanske tillsammans med Reise, Reise. Sehnsucht klart tvåa och Mutter sist. Vet inte riktigt vart jag ska placera in Rosenrot någonstans, som tvåa kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Gillar inte Rammstein. Tycker att alla låtar låter likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamergirl Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Till alla er som tvekar eller väljer nåt annat: Mutter är deras bästa ;D Rosen var en "fortsättning" på Reise Reise (som för övrigt var otroligt bra). Jag har läst i bla. Sweden Rock att sex av låtarna blev över från Reise, och att de sen skrev fem till och gjorde ett album. Allt detta på knappt ett år (vilket de inte är vana vid; det brukar ta lite längre tid) så det kan ses som lite hipp som happ. Några låtar är bra, andra dåliga. Så är det på alla deras album. Mer eller mindre. /GamerGirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Jag tycker att Rosenrot e det bästa. De nyaste låtarna e oxå de bästa tycker jag då. :rolleyes: Redigerat 3 Januari 2006 av Viper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JohnJohn Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Mycket bra album, jag kan rekommendera det :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Rosenrot e väldigt bra.. men jag tycker att Mutter är deras absolut bästa album hittils.. överlägset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.