Ratchet Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 det var inte det att jag inte trodde på just dig ratchet. Det är flera av mina kompisar som säger att färgen på banorna spelar roll och att man kan se ifall de har två utgångar, hemligheter. men jag tror att det inte har någon betydelse. Men är inte så insatt:P en sak vet jag i alla fall. ALLA spökslott har INTE två utgångar. är ett par som bara har en utgång. Så det stämmer alltså att stora röda banor har två utgångar.. coolt. ska ta å kolla det nästa gång jag slår igång mitt SMW OK :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag har hittat dom flesta utgångar, men det är två jag saknar. Om det nu finns två utgångar på varje röd bana (vilket jag tror att det gör), har jag inte hittat de hemliga utgångarna på Cheese Bridge Area och Valley of Bowser 2, alltså dom banorna där man kan få vingar till Yoshi. Vart finns de hemliga utgångarna på dessa banor. Jag antar att det har nåt med att flyga med Yoshi att göra, men jag vet inte vad. Snälla, hjälp mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 ajajaja who is the man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 HAr du klarat alla stjärn banorna och ändrat värdens utseende testa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg