thunder_man Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 vart ligger mt.chimney :angry: jag har letat överallt men jag har inte hittat :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiK Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 (redigerat) Det är uppe på en vulkan. För att komma dit måste du åka Cablecar. Den tar dig uppåt. Kommer ej ihåg vilken route det var, men det finns ett hus med en tjej i som står framför en Cablecar (lite svårt att se den). Men prata med henne så tar hon dig upp till vulkanen. Lite svårförklarat, men hoppas du fattar! För att göra det lite enklare bifogade ja en bild... Det är det där huset! Redigerat 1 November 2005 av PiK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thunder_man Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 men vad ska jag göra nu jag tog meteoriten fron masinen men det händer inget de där två vakterna från team aqua stor bara där och säger att team magma har nåt på gång och försöker skapa en pokemon :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg