Gäst DDR Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 (redigerat) Jag läste ett fusk att man kunde komma till värld -1 genom att hoppa baklänges ner i ett rör i första warpzonen. Det funkar inte för mig, gör det de för er??? Vilken bana kan man få 100 coin (mynt) på?? <_< Redigerat 31 Oktober 2005 av DDR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Vad är det för spel? Super mario bros 1? Ha r hört om det fusket, men aldrig prövat det själv. Tror inte det funkar. Det går säkert att få 100 mynt på nån bana. Pröva nån lång bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DDR Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Ja det är Super mario bros 1. Jag har aldrig lyckas med det där med röret men jag kanske gör fel? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag har lyckats. Du måste ta bort det näst innersta blocket i taket och sedan ducka på röret som tidigt som du hoppar snätt åt höger siktandes på det inre blockets kant, om du lyckas kommer du att glida igenom vägen, när Mario/Luigi glider ska du inte göra någonting, men så fort du kommer igenom ska du snabbt när i första röret du ser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DDR Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Hej kan du förklara lite bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Gör som han sa sen när du kommer till röret ta i sönder alla block du kan utom det innersta till höger sen titta åt vänster och försök att nudda marios huvud på det högra blocket om du klarar det ska du glida genom väggen och sen snabt hoppa in i röret innan skärmen "scrollar". orkar inte stava rätt jag är trörr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag har också klarat det ;) när jag läste om fusket så stog det att man också var tvungen att stå och titta åt vänster med mario. Hallva marios kropp skulle också vara i luften ;) Har ni testat fusket på japanska nes när man behöver tenis & kan hita 365 gömnda värdar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag förstår inte heller, kan någon skriva så man fattar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 (redigerat) Ok gör så här... ni vet vart röret innan mål är på bannan 1-1 va? Gå ditt hoppa sönder det näst innersta blocket som är över det gröna röret. Sätt (mario måste vara stor) er sedan på det gröna röret så att mario står & tittar åt vänster & så att halva hans kropp är utanför röret. Sedan hoppar ett sitande baklänges hopp på väggen har ni gjort rätt så kommer ni att sugas in i vägen & koma till warpzonen , snabba er sedan på att hoppa ner i ett rör.. om ni har gjort allt rätt så står det -1.. bannan likan väldigt mycket den första vetten bannan i spelet ;) Redigerat 9 November 2005 av Star-Basse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DDR Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Hej kan du förklara lite bättre, jag lyckas inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 orkar inte men ställ typ någon/någrafrågor om vad du inte förstår så svarar jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 om jag har fattat det rätt ska man hoppa sönder det näst innersta blocket sedan hoppa upp mot det och in i väggen. Men det funkar inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg