Hoppa till innehåll

Angående Ett Fusk!


Gäst DDR
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag läste ett fusk att man kunde komma till värld -1 genom att hoppa baklänges ner i ett rör i första warpzonen. Det funkar inte för mig, gör det de för er???

 

Vilken bana kan man få 100 coin (mynt) på?? <_<

Redigerat av DDR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har lyckats. Du måste ta bort det näst innersta blocket i taket och sedan ducka på röret som tidigt som du hoppar snätt åt höger siktandes på det inre blockets kant, om du lyckas kommer du att glida igenom vägen, när Mario/Luigi glider ska du inte göra någonting, men så fort du kommer igenom ska du snabbt när i första röret du ser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör som han sa sen när du kommer till röret ta i sönder alla block du kan utom det innersta till höger sen titta åt vänster och försök att nudda marios huvud på det högra blocket om du klarar det ska du glida genom väggen och sen snabt hoppa in i röret innan skärmen "scrollar".

 

orkar inte stava rätt jag är trörr...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok gör så här... ni vet vart röret innan mål är på bannan 1-1 va? Gå ditt hoppa sönder det näst innersta blocket som är över det gröna röret. Sätt (mario måste vara stor) er sedan på det gröna röret så att mario står & tittar åt vänster & så att halva hans kropp är utanför röret. Sedan hoppar ett sitande baklänges hopp på väggen har ni gjort rätt så kommer ni att sugas in i vägen & koma till warpzonen , snabba er sedan på att hoppa ner i ett rör.. om ni har gjort allt rätt så står det -1.. bannan likan väldigt mycket den första vetten bannan i spelet ;)

Redigerat av Star-Basse
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...