xpliT Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Nu vill jag byta namn men jag vet inte vad jag ska heta. Så skicka in Alla era förslag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Byta namn på CS menar du? Du kan heta typ Elite Soldier eller nåt... :P Men annars kan du göra en tråd i Fuskaynt-forumet och ge ut typ 100 FM för ett nytrt namn. Du får massor med svar då, jag lovar... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Man ska ta ett simpelt namn utan en massa siffror och olika tecken och små och stora bokstäver. Annars ser det förjävligt ut imo. Soundstopper Spreeder Zoneman OrkaneN Bara kolla runt lite på kylskåp m.m vad dom heter t.ex electrolux sen ser du ett tangentbord som kanske heter microsoft och försöker komma på ett nick därigenom. Så som detta exempel kan man ta: Microelectricer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 (redigerat) Salzalada: Oj, vad mycke FM jag har... <_< senig: Mm, ja vet så brukar jag göra när jag ska fixa lösen och sånt [EDIT] Ööh, daa! Det är klart att jag menar CS/CZ/CSS när jag skriver i det forumet! Redigerat 1 November 2005 av Elite Commander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Här har jag lite namn :) Zappe Furra X-Hero Zorro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Tack alla som skrev men jag hitta på ett själv: demon||Eccho>419 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
O_2 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Haha vilka n00b namn... vem f*n skulle vilja heta X-hero eller t ex Orkanen?? HOHO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 man ska heta: full_treff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 lol, ALDRIG! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 man ska heta: full_treff heter du det eller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Haha vilka n00b namn... vem f*n skulle vilja heta X-hero eller t ex Orkanen?? HOHO mm f*n vad noob man är för man nickar det. Du gillar väl namn som k1Ll3RblAd3_fr0M_h3lL eller c00L_b0y_93 eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Nu vill jag byta namn men jag vet inte vad jag ska heta. Så skicka in Alla era förslag! Pundaren Splashy Krank Dickenstein Valph Marioz Gakken Nittaren Axxessory Game Legend Fleischer Müller Bara att hitta på massa namn. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg