Hoppa till innehåll

Självmord


Th3 Sh@dow

Rekommendera inlägg

hmm, du hatar livet som du inte ens har levt? låter lite fördomsaktigt av dig att tro att hela livet är piss och du är typ max 12-13 år, jag har levt längre än så och inte någon i hela världen kan säga att dom är glada 100% av sin tid som vaken, klart som f*n att folk klagar på dig, folk klagar på alla, var glad att du inte blir indragen i slagsmål och knarkar och sånt, då kan jag fatta att du inte vill leva, men bara för att din farsa gnäller på dig och att du inte tror dina polare bryr sig om dig är dålig ursäkt, och dina polare, altså fler, plural, om du hade sagt, MIN polare så hade jag varit mer förstående. och sen så dom som begår självmord säger inget, dom gör det, dom snackar inge skit, dom går till väga, och det lär inte vara så skönt heller, inte skönare än att leva... panda unge f*n, tycka synd få response se hur mycke gladare man blir av att folk bryr sig, är du vid det stadiumet så att du tänker på begå självmord så bryr man sig inte ofta om vad andra tycker och söker inte tröst i vad andra säger heller

 

annser själv att den här tråden är ytters onödig, känner han att han måste begå självmord så borde han kontakta någon doktor eller liknanade, snacka med någon som besiter kundskaper innom ämnet, vill inte verka okänslig men f*n, dom flesta på det här forumet är ju max 15-16 och tror nästan 90% av dom inte ens tänkt på vad självmord är...

Redigerat av Apoca
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

och det är sånna som du som vill få mig att begå självmord för man får reda på hur j*vla mycke folk tänker på sig själva, "jag ska begå självmord för ingen tycker om mig" det sa jag när jag var 8 år och till morsan när jag var skit förbannad, inte f*n gjorde jag det, eller du kanske är 8år? och sen så s*tan självisk du är mot dina nära, morsa farsa syskon kompisar annat folk som behöver dig för att leva och klara dagen, drygt rent sagt, det borde ju kännas lite meningslöst av din mamma och pappa att du först levt 13 år och dom matat dig och gett dig kläder uppfostrat dig för att du inte ska hamna i bråk och sånt, och taken du ger är att säga upp dig från ditt liv...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Till Th3 sh@dow).Jag tror alldrig att du kommer att göra det. Jag har en kompis som var så. Han sa att han skulle göra självmord. Men det gjorde han alldrig. Jag tror man måste vara djupt väldigt,väldigt deprimerad om man gör självmord. Min kompis hadde mist sin mamma och sin släkt och hadde flytt till sverige. Men den var inte heller nog. Att göra självmord är bara någonting man tänker och det går över. Det gäller bara att hitta det som faktiskt är bra i ens liv. Och det finns bra saker även i det hemskaste livet. Det gäller bara att hitta dom. För dom finns där. Det lovar jag dig.

Redigerat av the jedi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan skära sig i handlederna..då förblöder man..

 

det tar en j*vla tid kan jag säga dig, man kan i princip lika gärna skära av sig tummarna. De pulsådror som går i handlederna är relativt små (om man jämför med de andra som finns ) Och sitter långt från hjärtat. Därför kommer kroppen automatiskt att "snörpa åt" de ådror som går sönder när man skär så att inget blod kommer. Dessutom så sitter de långt från hjärtat och då blir det lättare för kroppen att minska blodflödet ljust dit. Alltså så måste man skära upp längst hela armen och se till så att alla ådror går sönder. Men detta verken skall du eller kan göra. Troligtvis svimmar man/kollapsar av smärtan och så är det mycket jobbigare än att bara lägga två små snitt med en rakhyvel. Så detta funkar alltså inte ! Men jag tycker verkligen inte att du skall ta livet av dig. För jag är nästan säker på att många många kommer att sakna dig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...