Pungis Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 OK, så här ligger det till. Jag har fått 7 nålar, och e ute efter den 8e.. Jag vill möta gymledaren i Sootopolis City, men när jag sticker till honom e gymet låst :angry: Jag kan inte helle komma till Ever Grande City... Jag har det mesta, jag har surf, dive och fly.. men jag kommer ingen vart! Vart ska jag gå, och vad behöver jag för att nå mitt mål om den 8e nålen? Min Lombre e på lvl. 38 och han vill inte utvecklas, vilken lvl utvecklas han på? Samma sak med min Graveler, han e på 46 och inget händer :huh: Den som kan hjälpa mejj e en :cool: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Vilket namn... xD Aja, Lombre utvecklas med water stone. Graveler måste du linka och linka tebax med en kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pungis Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Okey, men hur ska jag göra nu då? Har 7 nålar men vet inte vad jag ska göra här näst, och gymet till den 8e e stängt.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pungis Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Nu har jag kommit till ett annat läge, de två Kyorge och Groundon slåss. Vad ska jag göra här näst, de måste ju sluta slåss, men hur ska ja gö det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pungis Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Ni kan låsa denna, har klarat spelet XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Ni kan låsa denna, har klarat spelet XD ...omöjligt på så kort tid? <_< 18:02:40 >> 19:28:16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 låst.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg