Thunder Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 Vad ska man göra när det där stora mån huvudet holler pa att ramla ner? Jag klarade det inte men ska försöka igen! Och hur sparar man?
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 E inte detta fel forum???annat hade de ju vatt om du frågat om ocarina of time.
Gäst -Snake_bite- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 Vad ska man göra när det där stora mån huvudet holler pa att ramla ner? Jag klarade det inte men ska försöka igen! Och hur sparar man? är det första gången du spelar?, är du en trä gubbe typ???du måste skaffa magin och sen måste du gå upp i clock tower på tredje dagen och skuta den där killen som har en konstig mask, då kommer han tappa link's ocarina, du ska ta den och sen spela en sång som du kommer få, varje gång du spelar den låten kommer tiden att spelas tillbak och ditt spel sparas
Mikael Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 E inte detta fel forum???annat hade de ju vatt om du frågat om ocarina of time. Han kanske spelar Zelda MM från The Legend of Zelda: Collector’s Edition till Gamecube.
KazeN Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Snakebite kanske förklarade lite otydligt jag kan berätta att du ska om det är precis i början av spelet att du ska först hitta en flygande fé och sen gå till en grotta där är great fairy of magic du får en spell så att du kan skjuta bubblor skjut på ballongen som är framför dig när du kommer ut ur grottan. Pojken vill att du ska spela ett spel med honom då, du ska hitta alla "bombers" innan solen går upp. när du klarar det får du en kod den ska du använda i west clocktown (har du ingen karta kan du köpa en av den gröna typen där du sköt sönder ballongen) gå förbi killen vid kod stället och gå upp för trappan i laboratoriet. prata med gubben och kolla i teleskopet efter en liten scen så går du ut utanför och hämtar "moon´s tear". Gå tillbaks till staden och gå till klocktornet. kolla till vänster så ser du en blomma som man kan hoppa i (efter att du gett den andra dekun din moons tear. flyg upp till platån och invänta tredje dagen på natten kl 12. gå upp för tornet och möt skull kid skjut honom med en bubbla och han tappar ocarinan plocka upp och spela låten som du lär dig. du kommer nu kunna spara och åka tillbaka till första dagen men du kan även spara (om du är normala link)genom att slå med svärdet mot stenstatyerna som finns lite överallt runtom i världen. lycka till :)
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 jaja det ska jag också få..
Thunder Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2004 Nepp koden kan jag inte det är in i grottan hämta fen sen till baka i grottan få magi gå till den där pojken skriva: 25431 sen är det klart!
KazeN Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Skrivet 10 Februari 2004 det är olika koder varje gång man spelar!
Zutto Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Skrivet 13 Februari 2004 hur man sparar man klickar start och sen går man in på save. :)
Thunder Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2004 Inte om man aldrig stänger av! Aja vad ska man göra efter det?
KazeN Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Skrivet 13 Februari 2004 eh? det är på ocarina of time och inte på majoras mask. på majoras mask så sparar man vid uggle statyerna eller spela song of time
Thunder Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2004 Går det inta att spara innan man har fått flöjten?
Rekommendera inlägg