💬
Logga in
Fuska.se

Gillar Ni Era Lärare?

100 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Den läraren som ingen gillar går i pension samma år som vi går ut *DOH*

30 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

Varför andvänder så många ordet måste och tvinga? Att bli tvingad är att själv gå med på det.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Våran träslöjd lärare är en mardröm :huh:

31 Mar 2006

Jag gillar knappast våra lärare, dryga.

1 Apr 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Japp jag och mina lärare brukar ha strypsex!

Är det bra eller dåligt ? O_O

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vissa, so-läraren och bildlärarna är roliga ^^

jag gillar två av mina lärare engelskaläraren är grymt snygg och musikläraren är schysst som faen(han e bara 25) rätt soft

2 Apr 2006
Nivå 2 · Novis

Hah. Vår musiklärare är också runt 25 :D Han är grym.

Fast han ska sluta... Vi kommer säkert få någon kass lärare som bara vill sjunga i åttan.. :(

Nivå 5 · Fuskare

Vår musiklärare är dum i huvet

3 Apr 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Hah. Vår musiklärare är också runt 25 :D Han är grym.

Fast han ska sluta... Vi kommer säkert få någon kass lärare som bara vill sjunga i åttan.. :(

Vi hade 8 musiklärare på ett år förrut. :D

Jag hatar när lärare slutar, man har just börjat vänja sig vid dem och acceptera dem.

21 Apr 2006
Nivå 4 · Lärling

lärare jag gillar : svenska,engelska,idrott,hemkunskap,so,no ( inte vikarien dock),tyska ( inte vikarien här heller ).

lärare jag inte gillar : bild,matte och slöjd.

10 May 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Träslöjd läraren: Hatar

Syslöjd läraren: Bra men tjatar mycket

Matte läraren: Dum i huvudet..

Svensk läraren: Suger

Vikarien: Äger

Bild läraren: Bra!

Musik läraren: SNäll men lite jobbig

12 May 2006
Nivå 3 · Lärling

träslöjd: fett skön, en skulle rista in lol i en tenn bricka. sen gick han runt och sa "lol lol lol" :P hahah fett mysko det va.

Matte läraren: rätt bra, men lite sträng mot killarna, även fast tjejerna är stökiga får vi skäll :S...

vikarien: vi har olika, alla har vart konstiga, en babbla om när han fiskar hela tiden och vissa låter en leka kull på lektionerna :S:S

bild läraren: inte auktoritär alls! alla killar förutom jag o två andra leker på lektionerna. Fast man får lyssna på musik på lektionerna för henne :)

Musik läraren: 2 ord, PURE PWNAGE

idrott lärare: bra

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Vi hade 8 musiklärare på ett år förrut. :D

Jag hatar när lärare slutar, man har just börjat vänja sig vid dem och acceptera dem.

Precis. :/ Fast jag kom på att vi inte kommer ha musik i åttan. Bra, för om det är en hemsk lärare så kanske hon/han hinner sluta innan vi ska ha musik igen :P
14 May 2006
Nivå 5 · Fuskare

Hyffsade lärare är det väl...

20 May 2006
Nivå 3 · Lärling

Alla mina lärare är bra, utom hemkunskaps läraren *ryser*

25 May 2006
Nivå 5 · Fuskare

nej..våran lärare är värsta fettot

31 May 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Vår lärare måste vara dummast i hela Sverige. Hon favoriserar en del elever. t.ex:

En skötsam och snäll elev glömmer en läxa, läraren säger: Då gör du den till imorgon istället

En bråkig och stökig elev glömmer en läxa, läraren säger: Då vill jag ha upp din planeringsbok och skriva hem till föräldrarna.

En gång gick hon så långt att hon satte upp en lista på tavlan med alla elever på och lika många streck som gånger de glömt läxan, hon är helt sjuk.

Nivå 7 · Fuskare

Det kan inte vara lätt, jag glömmer nästan alltid läxan, men då säger hon att jag ska göra den nästa vecka istället ;).

Vår lärare är ganska schyst, lär ut matematik väldigt bra. Dessutom är hon snäll och rättvis mot alla. Kan bli lite jobbigt nu när jag börjar högstadiet och får en massa andra lärare.

1 Jun 2006
Nivå 2 · Novis

De flesta lärare som jag har haft har faktiskt varit bra. Men man har alltid haft lite störda lärare men på min nuvarande skola så är de flesta schysta. Det kanske är för de är så unga.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in