thunder_man Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 hur får man rayquaza eller groudon eller kyogre på emerald jag måste ha nån av de (har problem med ligan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 På emerald? Sorry men du kan inte få någon av dom fören EFTER ligan. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 har du kommit till sotopolis sity? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 jag fångade reyqasa före pocemon league åk till "the sky pillar" (route 131) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 aja när du har hemtat rayquasa så att grudon och kayogre slutat slos så är det bara att gå till baka till sky pilar och tadig hökst upp och sen är det bara fonga rayquasa.men om du vill ha grudon och kayogre så moste du ha klarat pokeligan sen ska man till väder huset som liger venster om fortree city ochså skadu gå till andra våningenoch prata med guben där då sejer han någon rutt och väder då ska du gå dit och om det reng nar skadu tamed dive och leta efter ett litet stele där du kan dyka ner.jag fonga kayogre igår.=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 vet någon vart man fongar ditto och larvitar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Gör ett eget ämne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Man kan fånga Rayquaza före Pokemon ligan. Detsamma gäller Groudon och Kyogre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueYoshi Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) Jag kan förklara! Groudon och Kyogre kan man INTE fånga före ligan. Men Rayquaza KAN man fånga före ligan. Redigerat 26 November 2005 av BlueYoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg