Inside Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Sodär ganska kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 dom första 20 timmarna kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Det är ganska tråkigt. Jag gillar inte pokemon. Man måste nog gilla det om man ska tycka det är kul. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 det är det sämsta spelet jag någonsin kört KÖÖÖP INTEE DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sidacho Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag kan bara säga en grej KÖP DET ABSOLUT INTE!! Det är det absolut drygaste spel som skapats i denna hemska värld! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Pokemon Collosseum är en bra utmaning,det är därför jag tycker om det. Men vänta tills XD kommit ut,köp det då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super Vegeta Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Tack så mycket för ni har svarat på frågan!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Tack så mycket för ni har svarat på frågan!!! :lol: HAR KLARAT COLOSEUM LÄTT! :P :P :visslar: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg