Eric_H Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Du behöver inte surfa omkring. Det räcker att stå vänd mot sidan av poolen och trycka på A. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 jag kommer inte riktigt i håg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Har du gått upp för bron ovanför Cerulean City efter att du pratat med gubben i Power plant? Om inte så ska du dit och möta en Rocket tränare som säger att han gömde delen i gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klcnakcnqlon32 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ähäh,, ja hade gjort det. Men det hände ingenitng XD. Då vart ja så sur att ja gick tillbaka och pratade med alla, ville skälla på dem :P, sedan sa dem att de hade sett någon där, då gick ja dit å då fanns den där ^^ Har nu klarat av allt, förutom Red ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Mmm han är rätt svår. Men jag klarade honom på tredje eller fjärde försöket. Om man har Feraligatr så ska man lära honom Ice Beam så klarar man både Charizard, Venasaur och om Feraligatr har Cut så klarar man Blastoise med. Jag tycker att det är Snorlax som är lite lurig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klcnakcnqlon32 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Klarade han på andra försöket ^^ klarade typ alla med Thyplosion, han var bara på lvl 66. Numera 68. Allt man behövde var typ earthquake. Så klarade ja typ allt XP Kunde klara ut det med 3 pkm.. Rätt enkel då man tänker efter och såå ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smile_smile Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Klarade han på andra försöket ^^ klarade typ alla med Thyplosion, han var bara på lvl 66. Numera 68. Allt man behövde var typ earthquake. Så klarade ja typ allt XP Kunde klara ut det med 3 pkm.. Rätt enkel då man tänker efter och såå ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jag klarade han på tredje ,(jag e inte så bra:D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg