Eric_H Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Skrivet 10 Februari 2006 Du behöver inte surfa omkring. Det räcker att stå vänd mot sidan av poolen och trycka på A.
jay Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Har du gått upp för bron ovanför Cerulean City efter att du pratat med gubben i Power plant? Om inte så ska du dit och möta en Rocket tränare som säger att han gömde delen i gymmet.
klcnakcnqlon32 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Ähäh,, ja hade gjort det. Men det hände ingenitng XD. Då vart ja så sur att ja gick tillbaka och pratade med alla, ville skälla på dem :P, sedan sa dem att de hade sett någon där, då gick ja dit å då fanns den där ^^ Har nu klarat av allt, förutom Red ^^
Eric_H Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Mmm han är rätt svår. Men jag klarade honom på tredje eller fjärde försöket. Om man har Feraligatr så ska man lära honom Ice Beam så klarar man både Charizard, Venasaur och om Feraligatr har Cut så klarar man Blastoise med. Jag tycker att det är Snorlax som är lite lurig.
klcnakcnqlon32 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Klarade han på andra försöket ^^ klarade typ alla med Thyplosion, han var bara på lvl 66. Numera 68. Allt man behövde var typ earthquake. Så klarade ja typ allt XP Kunde klara ut det med 3 pkm.. Rätt enkel då man tänker efter och såå ^^
smile_smile Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Klarade han på andra försöket ^^ klarade typ alla med Thyplosion, han var bara på lvl 66. Numera 68. Allt man behövde var typ earthquake. Så klarade ja typ allt XP Kunde klara ut det med 3 pkm.. Rätt enkel då man tänker efter och såå ^^
1-an Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 jag klarade han på tredje ,(jag e inte så bra:D)
Rekommendera inlägg