Putside Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Visst är syskon endast till för att bråkas med ? , Ibland är det kul men ibland går det över styr och övergår till ett tredje världskrig. Jag har 4 st syskon och de är alla retliga på sitt lilla sätt . Hur har ni det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag har en jobbig lillasyrra. Vi är sams för det mästa men ibland blir det fight. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag har en jobbig stora syrra, vi bråkar jämt om allt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Min bror är 19 och min syster 23, känner inte av dom så mkt, och dom är inte jobbiga när jag träffar dom. Antingen överseriös musiker eller hårdpluggande tolk, dom är mogna på nåt sätt :mellow:. Sen senaste veckan har jag varit i samma hus som NesseN och hans bror, upplevelser som defenitivt blir att berätta för barnbarnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag har 4 syskon...2 stora systarar som jag inte bråkar med men min storebror och min lillasyster e rätt så störiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Min bror är 19 och min syster 23, känner inte av dom så mkt, och dom är inte jobbiga när jag träffar dom. Antingen överseriös musiker eller hårdpluggande tolk, dom är mogna på nåt sätt :mellow:. Sen senaste veckan har jag varit i samma hus som NesseN och hans bror, upplevelser som defenitivt blir att berätta för barnbarnen. Iaf när min bror blottar sin mage <_< Mina syskon är oftast en redig smärta i stjärten. 15 kr st inkl. moms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Mina syskon är snälla. (inte för att jag har några, men ialla fall ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Mina syskon är snälla. (inte för att jag har några, men ialla fall ;) ) Vill du ha mina? :unsure: Du får dem gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 om du har en läcker storasyster i lovlig ålder så visst, skäppa hit henne bara :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Du får mina också guggo ja betalar 15:- st förutom mina storasystrar speciellt min äldsta fö hon har en så gullig bebis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Har en storasyster och en lillebrorsa. Syrran: Är alltid överdrivet taskig, förut slog hon mej, men hon fick skäll så hon ändrade taktik. Brorsan: Störd unge som spelar fotboll och tittar på Cartoon Network dagarna i ända. Han lyssnar inte och påstår att han är bäst i världen >_> Bortskämd är han också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Du får mina också guggo ja betalar 15:- st förutom mina storasystrar speciellt min äldsta fö hon har en så gullig bebis nja, räcker med NesseNs heta syster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.