Guggo Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 När jag sitter här i min ensamhet och läser om hur ni våndas med era syskon så kan jag inte låta bli att vara tacksam mot mina föräldrar för att de inte skaffade mig ett syskon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) .....ghgf Redigerat 13 December 2009 av _Otaku_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Har inga helsyskon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Ett fanskap till brorsa... lr de beror på hur man ser de. jag är typ nästan adopterad i min kompis familj så då kanske jag har 2 småsyskon :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Är de ingen som villa ha två syskon????????????+ Försöker å inte bråka me brorsan för då kanske man inte får spela Source på hans data fö de skulle lagga sönder våran data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 syskon kanske kan vara jobbiga ibland men man får ju vara glad att man har nån som man kan prata med förutom morsan och farsan... dom är faktist VÄLDIGT bra i endel tillfällen faktist..det vet jag själv om..som när jag har varit ledsen så har min brorsa (20 år nu) tröstat mig och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Enda barnet. :) O de är ja glad för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 själv e jag 12 år, och har en syster på 9 år. Hon skriker på mig och vill bestämma allt <_< Men jag gillar henne endå! e jag den enda som gör det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Har en brossa som är 17 Själv är jag snart 12 fyller nästa lördag men han och jag brokar inte så mycket nu förrut när han var 15 och jag var 10 då brokade vi mera orkar inte förklarea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Två syskon: En brorsa och en syrra. Jobbiga kan de vara ja, speciellt på morgonen eller sent på kvällen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.