Fusion Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 e det nån som vet ifall det kommer en gta spel och ifall det kommer,när kommer den att komma?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 De kommer komma ett nytt typ nästa höst! :blink: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 vet du hur den kommer att va alltså vart den kommer att utspela sig o sånt..vet att det e en fråga som e konstig men jag bara frågar... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Nej! :blink: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 aha ok :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 kanske det måste ju nästan komma ett efter sa och i såfall ett bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 kanske det måste ju nästan komma ett efter sa och i såfall ett bättre ja..men jag fråga hos Eb games elr nåt att om just en ny gta till ps2.. det nya gta kommer inte att komma till ps2 utan till psp...o som jag tror så e nyare gta versioner slut för ps2 del slut :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 glömde att skriva att den nya gtan till psp kommer i november tror jag iallafall :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 är det Gran theft auto Liberty City Stories ni snackar om Ir för det ska komma till Psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 (redigerat) är det Gran theft auto Liberty City Stories ni snackar om Ir för det ska komma till Psp yepp..det de vi snackar om :D Redigerat 6 November 2005 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 är det Gran theft auto Liberty City Stories ni snackar om Ir för det ska komma till Psp Ska någon av er köpa det? Jag skaffade psp igår tror jag skaffar det vet nån när det kommer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Ska någon av er köpa det? Jag skaffade psp igår tror jag skaffar det vet nån när det kommer? <{POST_SNAPBACK}> nope inte jag eftersom jag inte har psp...ganska onödigt att köpa den faktist med tanke på att ps3 kommer snart ut o att man kan spara pengarna till de :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg