Hoppa till innehåll

Gta:san Andreas


Fusion
 Dela

Rekommendera inlägg

GTA Liberty Stories verkar inte bli nån jätte succe, men jag vet inte så mycket :P

 

Nån som vet priset på PS3?

KOllade på Kelkoo, då stod det ltie överdrivet tror jkag, men det stod att det skulle kosta runt 9995:- Tycker det e lite VÄL dyrt, då kan man väl istället köpa en moppe ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har hört att PS3 ska kosta runt 5000 kr men jag ska köpa Xbox 360 hoppas det nya GTA kommer ut till 360 också

 

Det kommer den säker eftersom det finns väl flera skäl som t.ex:

1.Rockstar tjänar på det dels för att deras märke och produkter blir kändare och på så sätt säljer man mer och dels för att man tjänar mer pengar på det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört att PS3 ska kosta runt 5000 kr men jag ska köpa Xbox 360 hoppas det nya GTA kommer ut till 360 också

 

Ursäkta för dubbel inläggen min data laggade. Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men nooobs om ni vill veta info om kommande gta spel gå in på:www.gtasajten.com lr www.rockstargames.com/gta där står allt inget e offcielt förns det såtr på rockstargames.com ....................

 

8.4Här i fuska.se är det du som är noob!

Titta på din fuska rank,8.4 :lol: och du är ju nykomling :lol: ,oj vad konstig tror att nykomling betraktas som noob...BTW OT

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men nooobs om ni vill veta info om kommande gta spel gå in på:www.gtasajten.com lr www.rockstargames.com/gta där står allt inget e offcielt förns det såtr på rockstargames.com ....................

 

du kan ju dra åt fanders,nörd........ditt liv verkar ju cirkulera runt "fuska rank :meddum:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...