Gäst virrs Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 GTA Liberty Stories verkar inte bli nån jätte succe, men jag vet inte så mycket :P Nån som vet priset på PS3? KOllade på Kelkoo, då stod det ltie överdrivet tror jkag, men det stod att det skulle kosta runt 9995:- Tycker det e lite VÄL dyrt, då kan man väl istället köpa en moppe ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 jag har hört att det ska kosta ca 3000:-...... vilket ja tycker e lite för mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag har hört att PS3 ska kosta runt 5000 kr men jag ska köpa Xbox 360 hoppas det nya GTA kommer ut till 360 också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag har hört att PS3 ska kosta runt 5000 kr men jag ska köpa Xbox 360 hoppas det nya GTA kommer ut till 360 också Det kommer den säker eftersom det finns väl flera skäl som t.ex:1.Rockstar tjänar på det dels för att deras märke och produkter blir kändare och på så sätt säljer man mer och dels för att man tjänar mer pengar på det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) Jag har hört att PS3 ska kosta runt 5000 kr men jag ska köpa Xbox 360 hoppas det nya GTA kommer ut till 360 också Ursäkta för dubbel inläggen min data laggade. Redigerat 20 November 2005 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woozie_92 Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 men nooobs om ni vill veta info om kommande gta spel gå in på:www.gtasajten.com lr www.rockstargames.com/gta där står allt inget e offcielt förns det såtr på rockstargames.com .................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 men nooobs om ni vill veta info om kommande gta spel gå in på:www.gtasajten.com lr www.rockstargames.com/gta där står allt inget e offcielt förns det såtr på rockstargames.com .................... 8.4Här i fuska.se är det du som är noob!Titta på din fuska rank,8.4 :lol: och du är ju nykomling :lol: ,oj vad konstig tror att nykomling betraktas som noob...BTW OT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woozie_92 Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 men nooobs om ni vill veta info om kommande gta spel gå in på:www.gtasajten.com lr www.rockstargames.com/gta där står allt inget e offcielt förns det såtr på rockstargames.com .................... du kan ju dra åt fanders,nörd........ditt liv verkar ju cirkulera runt "fuska rank :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 HAHA!jag är inte nörd lol du är ju en nörd som beter sig så barnsligt! <_< :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 HAHA!jag är inte nörd lol du är ju en nörd som beter sig så barnsligt! <_< :lol: Ge er förfan!Räcker det inte med onödiga inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 de kommer ett nytt men ja vett e4j när Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Ifall du inte visste så har det redan kommir ut en Gta fast bara till PSP. Någon Gta till ps3 lär vi "Gta" fans vänta rätt länge,eftersom till ps2 kommer det inte att komma ut mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg