Gäst Xain Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 GTA Liberty Stories verkar inte bli nån jätte succe, men jag vet inte så mycket :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 GTA Liberty Stories till psp kommer ut 18 november läste jag någonstans! <_< :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 GTA Liberty Stories verkar inte bli nån jätte succe, men jag vet inte så mycket :P tror det oxo för att jag tror att det e många som tycker att det e onödigt att köpa psp...men undrar vilken gta kommer ut till ps3 förutom liberty stories (om det kommer till ps3) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Det undrar jag med , men Rockstars har väll bekräftat et till GTA spel till PS3 eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Det undrar jag med , men Rockstars har väll bekräftat et till GTA spel till PS3 eller? hmm...jag vet faktist inte men e det sant som jag trodde att nyare gta spel e slut för ps2 del?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Det är slut för ps2's del att få Nya GTA, fick reda på det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 f*n oxo skulle ha varit roligare me en ny men nåja...kommer det en ny gta spel till ps3 ler flera...bara frågar..? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Det kommer nog nå nytt GTA till ps3 skulle jag tro =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Det kommer nog nå nytt GTA till ps3 skulle jag tro =P hoppas på det.. :D ..men e inte ens säker ifall jag ska köpa ps3:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Ett tips till er som har tålamod som ska köpa Ps3: Vänta kanske någon/några månader så kommer det bli extrapris/billigare Kanske man tom får något spel med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Ett tips till er som har tålamod som ska köpa Ps3: Vänta kanske någon/några månader så kommer det bli extrapris/billigare Kanske man tom får något spel med. så gjorde jag när jag köpte ps2..jag väntade ett tag sen köpte jag den o fick 2 spel med ;)..så varför inte göra samma sak med ps3... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Ett tips till er som har tålamod som ska köpa Ps3: Vänta kanske någon/några månader så kommer det bli extrapris/billigare Kanske man tom får något spel med. Exakt :visslar: Man tjänar ganska mycket på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg