Spliffor Skrivet 4 November 2005 Rapport Skrivet 4 November 2005 nej Zelda Online The Lost Realm allså Zolr servern har varit nere sen i går kväll nån som vet när dom kör igång den ? Citera
r5ewgythijasr Skrivet 4 November 2005 Rapport Skrivet 4 November 2005 hej jag har gort en f*n sida kolla på den nu (det är inte reklam) addresen är: http://www.freewebs.com/zeldaonlinefan/ :cool: kolla in den nu länken till offieciela hemsidan fins också EDIT: hur fungerar det här med fuska mynt och vad är dom till för?hur ger man fuska mynt och sånt där? Ser knappt vad som står på sidan, skriv på svenska... Citera
Nimtro Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Skrivet 4 November 2005 diamond shield är i desert villages gå så långt du kommer till höger deamon armor du måste köpa den för deamon wings fast det ligger i sky city ovanför sky tower Men vart kan jag hitta Deamon Wings ? Citera
Nimtro Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Skrivet 4 November 2005 Eller jag hittade den men vart finns Devils head? Citera
Spliffor Skrivet 4 November 2005 Rapport Skrivet 4 November 2005 man får den av devils i doomed cave fast du måste ha doom key för att komma dit Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.