ChillenKid Skrivet 3 November 2005 Rapport Skrivet 3 November 2005 Tjenare mors ! Vad säger ni om det här att blåvitt kan degraderas till superettan för att ha ''gömt'' 1 milj. kr. ! Tror ni att det var med flit eller omedvetet ? Tkr ni att dem ska degraderas till superettan ? Själv tror jag att det blir en repris från förra året (Örebros ''kk'') Citera
Gäst jocke2004 Skrivet 3 November 2005 Rapport Skrivet 3 November 2005 Vaf*n! IFK Göteborg är ju allsvenskans näst bästa lag! Dem skulle ju leka hem superettan. Citera
ChillenKid Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Skrivet 3 November 2005 Vaf*n! IFK Göteborg är ju allsvenskans näst bästa lag! Dem skulle ju leka hem superettan. Tänk efter. Efter att ha kommit 2:a och åker ner i superettan för skattebrott. Hur många spelare skulle stanna ? Citera
Gäst jocke2004 Skrivet 4 November 2005 Rapport Skrivet 4 November 2005 Niclas Alexandersson skulle säkert stanna. Han har stort hjärta för IFK. Och Bengt Andersson lär avsluta karriären i IFK. Citera
# 21 Skrivet 4 November 2005 Rapport Skrivet 4 November 2005 (redigerat) IFK Göteborg kommer INTE tvångsnedflyttas, vare sig man fälls eller inte. Storklubbar från storstäder tvångsnedflyttas inte i svensk fotboll, vare sig det är rätt eller fel. Hade däremot Gefle eller Kalmar gjort detta hade de rykt omedelbart. Om de halkar ur är det bara att tacka & ta emot. Härliga minnen från -96 kanske återupplivas. http://www.ufc.se/images/user/Hofverberg/ufc-ifkgoteborg_960904.jpg Vi syns väl på Gammlia nästa år Mike? ;) ChillenKid: Några ungtuppar + några veteraner med blåvitt hjärta lär definitivt stanna. Dessutom plockar man upp nya ungdomar i laget, däribland Ersbodas Martin Karlberg om nu inte UFC hinner före. Redigerat 4 November 2005 av # 21 Citera
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 Eftersom de inte är skyldiga så lär inget hända ;) Citera
Megaklumpen Skrivet 12 November 2005 Rapport Skrivet 12 November 2005 Hoppas dem åker ner... Hata,hata hata IFK Bajen i mitt hjärta Grön Vitt hjärta ska man ha Citera
Guggo Skrivet 14 November 2005 Rapport Skrivet 14 November 2005 skall du har stryk ungjävel !? :D Citera
The Balrog Skrivet 15 November 2005 Rapport Skrivet 15 November 2005 Vååå é dé här för snack? Klå't som f*n dom ska frias! Och du soppan Mario, ''Jag gick ner till wc'n på kajen, och klämde ut bajen'' HAHA Citera
TheUnnamed Skrivet 30 November 2005 Rapport Skrivet 30 November 2005 Hoppas dem åker ner... Hata,hata hata IFK Bajen i mitt hjärta Grön Vitt hjärta ska man ha Bajen 4 ever! Men vad vore allsvenskan utan ett arga IFKare som just fått stryk av Bajen! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.