r5ewgythijasr Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Höj i inställningarna på spelet, allt högsta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Snälla kom på det ee brådis! :( Liksom gå in på option på spelet(det fins på alla spel)sen så går du in på grafik sen så ändrar du tillexempel till 800+600(Vet ej hur man jör gånger tecken på fuska.se)så blir grafiken betre liksom du ska ändra tilld et mottet du har på datorn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 (redigerat) Lågstadiet är ett ord inte två. AA = Anti aliasing AF = Antistropic filtrering Rätta mig om jag har fel. Redigerat 5 November 2005 av senig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Lågstadiet är ett ord inte två. AA = Anti aliasing AF = Antistropic filtrering Rätta mig om jag har fel. Förresten, för dom som undrar så är AA kantutjämning. t ex om ni ser en model i ett spel, t ex cs på avstånd, så ser knaterna liksom pixelaktiga ut, med högsta AA så är det helt utjämnat. Snyggt men påfrestande för många kort (AA o AF i allmänhet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Håll dig till ämnet! det ska du och sidmer eller vad han nu hetter säga det är alltid ni som kommmer av er o börjar bråka och titta jag har stavat fel på heter wooooooow världen går under jag tycker dom ska låsa det här forumet för ni 2 spårar ut lika mycket som ett tåg utan rälls. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Sannerligen urspårat. *HLÅSER* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg