Zoxy Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Ja har läst 16 naruto böcker....däsvärre på engelska <_< . Men nu har dom ju också naruto i shonen jump! Min favo gubbe e sasuke :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 umm ja läser bara naruto i shonen jump men ja köpte 3 naruto dvd boxar med avsnitt 1-75... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Naruto Böcker Äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 aa :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag har läst till Volym 31 och det är en sådan otrolig bra manga. Den & Bleach är de bästa Fighting Mangorna/Animé sedan Dragonball kom. Gaara, Naruto, Sasuke & Sakura är de grymt bästa karaktärerna i serien. ^^ Gaara med sin sandteknik, Naruto med sin Kage Bunshin & Kyubii kraften, Sasuke med Sharingan & Cursed Seal förvandlingen och till slut Sakura med sin grymt stora Chakra skala och styrka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Ja gillar ckså gaara...han e jävligt stark! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Har bara ettan, men den är på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 ok men här e en hemsida där du kan läsa alla fasst på engelska http://groups.msn.com/NarutoMangaReturns/volume1.msnw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag läser inte Naruto så mycket, jag tittar mest på animen. Sakura pwnar allt i mangan, har jag hört.. <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.