Hoppa till innehåll

SSBM


Gäst -Snake_bite-
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Donald Duck

man måste inte ha 2 playerr men jag spelade i 7-10 timmar

 

den går inte sönder som man tror därför allt värme går ut från maskinen så du behöver inte oroadig jag hade spelet på i cirka 7-10 timmar sen ville jag gå ut för att börja om men då möte jag mewtwo 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-
man måste inte ha 2 playerr men jag spelade i 7-10 timmar

 

den går inte sönder som man tror därför allt värme går ut från maskinen så du behöver inte oroadig jag hade spelet på i cirka 7-10 timmar sen ville jag gå ut för att börja om men då möte jag mewtwo  8)

okej, tack

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det här kanske inte hör till ämnet men det kan hända att bilden fryser sig om det visas samma bild hela tiden på tvn.t.ex. om man spelar ett gb,gbp,gbc eller gba-spel på en gb-player

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-

en till fråga... jag har fått alla gubbar men sen så raderade jag alla gubbar för jag ville ha utmaningar, men nu så har jag hittat alla utom mewto och Mr.game&watch, kan ni säga hur man får mewto??jag har spelat i 40 timmar utan att det har hänt något, jag har också spelat 1275 vs matcher, varför kommer han inte fram???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en till fråga... jag har fått alla gubbar men sen så raderade jag alla gubbar för jag ville ha utmaningar, men nu så har jag hittat alla utom mewto och Mr.game&watch, kan ni säga hur man får mewto??jag har spelat i 40 timmar utan att det har hänt något, jag har också spelat 1275 vs matcher, varför kommer han inte fram???

väldigt väldigt konstigt, kan bero på en av följande saker:

1. Ditt minneskort är trasigt.

2. Datan sparas inte riktigt.

3. Du resettar efter varje match.

4. Du vinner inte den sista matchen. (mewtwo kan bara komma fram efter att en mänsklig spelare vinner den sista matchen)

5. Du har redan fått Mewtwo men har glömt av det och du hittar han inte på väljar skärmen. (inte så troligt men ändå =P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...