Natasa Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Kan man få mer än VG+ på studenliv ? Isåfall hur för jag har inte lyckats, jag skriver terminsuppsats, för många uppgifter och går på lektioner och slutprov. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Finns ju alltid MVG, kanske inte i studentliv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Finns ju alltid MVG, kanske inte i studentliv.. Men jag måste veta i studentliv :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Likadant för mig! Jag har en skitlärd sim,när han gick i universitetet fickj han bara VG+,han gjorde ju allting man skulle göra!!!! Jag ska stämma universitetet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepsinisse Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Man kan inte få mer än VG+, det finns inte MVG på Universitet. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Finns det inte? Tack , för jag kämpar skiten ur mig men får ändå bara VG+ :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Kan man få mer än VG+ på studenliv ? Isåfall hur för jag har inte lyckats, jag skriver terminsuppsats, för många uppgifter och går på lektioner och slutprov. :blink: om du vill ha en kod så kan ja rekommendera denna:boolprop testingcheatsenabled trueslå i den i kvarteret sen trycker du på shift ock n så aktiveras den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 24 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Kan man få mer än VG+ på studenliv ? Isåfall hur för jag har inte lyckats, jag skriver terminsuppsats, för många uppgifter och går på lektioner och slutprov. :blink: Tack, men vad är det som händer när jag trycker det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Då kan du ändra en massa saker bla. deras kunskaper så att de får fullt i allt,du kan göra så att de ser ut som döden mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Kan man få mer än VG+ på studenliv ? Isåfall hur för jag har inte lyckats, jag skriver terminsuppsats, för många uppgifter och går på lektioner och slutprov. :blink: Vf skrev du in en kod där(förresten stavade du fel)?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg