Natasa Skrivet 4 November 2005 Rapport Skrivet 4 November 2005 Kan man få mer än VG+ på studenliv ? Isåfall hur för jag har inte lyckats, jag skriver terminsuppsats, för många uppgifter och går på lektioner och slutprov. :blink:
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 Finns ju alltid MVG, kanske inte i studentliv..
Natasa Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Skrivet 7 November 2005 Finns ju alltid MVG, kanske inte i studentliv.. Men jag måste veta i studentliv :P
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 November 2005 Rapport Skrivet 13 November 2005 Likadant för mig! Jag har en skitlärd sim,när han gick i universitetet fickj han bara VG+,han gjorde ju allting man skulle göra!!!! Jag ska stämma universitetet....
pepsinisse Skrivet 18 November 2005 Rapport Skrivet 18 November 2005 Man kan inte få mer än VG+, det finns inte MVG på Universitet. :P
Natasa Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Skrivet 19 November 2005 Finns det inte? Tack , för jag kämpar skiten ur mig men får ändå bara VG+ :/
Gäst Hagsten Skrivet 23 November 2005 Rapport Skrivet 23 November 2005 Kan man få mer än VG+ på studenliv ? Isåfall hur för jag har inte lyckats, jag skriver terminsuppsats, för många uppgifter och går på lektioner och slutprov. :blink: om du vill ha en kod så kan ja rekommendera denna:boolprop testingcheatsenabled trueslå i den i kvarteret sen trycker du på shift ock n så aktiveras den :D
Natasa Skrivet 24 November 2005 Författare Rapport Skrivet 24 November 2005 Kan man få mer än VG+ på studenliv ? Isåfall hur för jag har inte lyckats, jag skriver terminsuppsats, för många uppgifter och går på lektioner och slutprov. :blink: Tack, men vad är det som händer när jag trycker det ?
RaXeZ Skrivet 11 December 2005 Rapport Skrivet 11 December 2005 Då kan du ändra en massa saker bla. deras kunskaper så att de får fullt i allt,du kan göra så att de ser ut som döden mm
Neldemo Skrivet 30 December 2005 Rapport Skrivet 30 December 2005 Kan man få mer än VG+ på studenliv ? Isåfall hur för jag har inte lyckats, jag skriver terminsuppsats, för många uppgifter och går på lektioner och slutprov. :blink: Vf skrev du in en kod där(förresten stavade du fel)??
Rekommendera inlägg