FlamingFeather Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 är det någon som spelar MapleStory här? jag är ganska trött på alla amerikaner och skulle tycka det var kul att få spela med några svenskar... Jag tycker MapleStory är jätte kul och hoppas att det är fler som tycker det :) P.S spamma inte med uttryck så som "MapleStory suger" och t ex "Det här mmorpg äger" tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag spelade det förut ((Ganska skoj faktist, för att vara 2d)). Får det dock inte installerat igen nu efter att jag formaterat datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FlamingFeather Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 vad synd :( jag hade installerat maplestory vare sig jag hade formaterat datorn eller ej..man behöver ju ingte göra om allt bara för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Åh, är du bara dum eller riktigt korkad? Jag hade maplestory... Men jag fick ett virus... Jag formaterade om datorn... Jag installerade Maplestory... Men det funka inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 jag har maplestory en mage lv 27 som heter Filiandor. Vad heter din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag har en magician som heter Megamage99 ((tror jag, det var länge sen)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FlamingFeather Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 lol...jag är inte dum..kanske du är FÖR DU NÄMDE ALDRIG I DITT SVAR ATT DET INTE FUNKADE!!!! skriv inga onödigheter tack! och du med lvl 27 magician..spelar du i broa,bera eller scania? :) själv spelar jag i bera :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FlamingFeather Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 vad jag menade med "att man inte behöver göra om allt" är för att ditt mapleglobal konto inte sparas på datorn om du nu är för dum för att förstå det :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Skriv inga dubbelinlägg, du bryter mot reglerna! Och... Nu är du bara korkad... Klart alla konton sparas...De ligger ju online... lol...jag är inte dum..kanske du är FÖR DU NÄMDE ALDRIG I DITT SVAR ATT DET INTE FUNKADE!!!! LoL, jag nämnde visst att det inte funka, om du nu tittar här och läser för en gångs skull, tror du du kan det eller behöver du nån **** hjälp med det eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FlamingFeather Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 du kommer alltid vara korkad omega99...du kom hit och skrev att jag var korkad bara för att du själv inte kan ett enda ***** S*** ...onödigt precis som jag nämde i mitt första inlägg LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Försto och främst så kom jag hit och sa Jag spelade det förut ((Ganska skoj faktist, för att vara 2d)). Får det dock inte installerat igen nu efter att jag formaterat datorn... För det andra så glömde jag att när jag skriver kan det uppfattas fel. Jag menade "Är du dum eller bara korkad" på ett skämtsamt sätt. Förlåt, jag glömde att du inte kan veta det eftersom det bara är text :P. (((Min dåliga humor))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_kingpin Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 är det någon som spelar MapleStory här? jag är ganska trött på alla amerikaner och skulle tycka det var kul att få spela med några svenskar... Jag tycker MapleStory är jätte kul och hoppas att det är fler som tycker det :) P.S spamma inte med uttryck så som "MapleStory suger" och t ex "Det här mmorpg äger" tackar ja spelar de o har gjort de ett bra tag nu.. ( men ja har WoW nu så ja lirar de mer ).. har en lvl 30 I/L wiz på bera som heter ThePettsoN.. hade en F/P innan men ja hade satt skillsen helt fel så ja deleta den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.