Clean Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 men det måste väl vara sämre grafik på dom lr :gitarr: :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Worms 4 Mayhem :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Skulle sagt Worms 4 om jag inet tänkt till på vad Worms igentligen handlar om... Så jag säger Worms 2,billigt och bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) Mayhem ... Men av alla worms spel är det Worms World Party whoho Gammal är älds! Redigerat 3 December 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Jag ahr worms World Party :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Bra att du "ahr" det skoja bara :P Visst är det bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 köp worms 4 mayhem det äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Nah Wold party äger det hoho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Ifall det är den spel som jag tror att ni pratar om,så tycker jag att den förtsa suger,eller så var det andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Inget av dom, alla worms spel i 3D suger. man ska ha dom gammla klassiska: worms, worms 2 och worms armagedon! de e dom riktiga worms spelen. resten e bara skit. varje nytt spel som kommer e bara sämre än sin föregångare! håller med juppy =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 nee dom nya e ju lätt roligast och har bättre vapen, bättre grafik, man kn till och med göra sina egna maskar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 (redigerat) Worms 4 mayhem äger, grymt med egna vapen och att man kan göra egna maskar . :cool: B) Redigerat 12 December 2005 av Lucas16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg