Zeem Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 tycker ni det är rätt eller fel med piratkopiering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag tycker inte det är fel att piratkopiera :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Det är fel..men vem bryr sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Det är självklart fel att göra... Men jag säljer inte piratkopior av filmer, spel eller musik. Men själva företaget som producerade detta spel, film eller musik förlorar på det om vi laddar ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Det är fel. Men ändå rätt. Just nu är det rätt, men när skivbolagen sänker priserna till 50-60:- per cd, då är det fel, men som sagt, just nu är det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Varför skulle man inte ladda ner? Tycker det är helt rätt att piratkopiera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag tycker både ja och nej Rätt: Om jag laddar ner nått, så köper jag det om det var kul, om det inte är kul tar jag bort det Fel: många missbrukar det och då förlorar företagen pengar och i slutet kraschar företaget som gjort spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Spel? vem laddar ner sånt... onödigt... men filmer och musik är ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Det har varit olaglit ganska länge att man inte får ladda ner spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 kom du på det helt själv.... duktig pojke... tror du inte att jag vet det? jag menar att spel ska det vara kvalitet i, alltså köper man dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag undrar också, varför jag skrev så :S. Aja, du har iaf helt rätt, med det du skrev Xade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Det är fel. Men ändå rätt. Just nu är det rätt, men när skivbolagen sänker priserna till 50-60:- per cd, då är det fel, men som sagt, just nu är det rätt. tyvärr måste skivbolagen ha så här höga priser för att de skall få det att gå ihop. Och troligtvis kommer priset bara att stiga, i takt med inflationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.