Haggen Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 jag tycker det är fel att ladda ner för företagen förlorar på det men det är så många som gör det så det kommer nog inte iallfall bli nån förändring Xade:varför är det viktigare om det är bättre kvalite på ett spel än en film jag menar ofta är det ju filmer som brukar ha dålig kvalite om man laddar ner inte spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 ja tycker de e fel för att företagen förlorar på de men å andra sidan så kostar ju allting så j*vla mycke <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 jag tycker det är fel att ladda ner för företagen förlorar på det men det är så många som gör det så det kommer nog inte iallfall bli nån förändring Xade:varför är det viktigare om det är bättre kvalite på ett spel än en film jag menar ofta är det ju filmer som brukar ha dålig kvalite om man laddar ner inte spel. Bad jag om din åsikt? Jag får väl tycka vad jag vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 jag tycker det är fel att ladda ner för företagen förlorar på det men det är så många som gör det så det kommer nog inte iallfall bli nån förändring Xade:varför är det viktigare om det är bättre kvalite på ett spel än en film jag menar ofta är det ju filmer som brukar ha dålig kvalite om man laddar ner inte spel. har jag sagt nått annat? jag fråga bara om din åsikt detta är väl en debatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Om alla inte får föra fram sin åsikt är det ingen debatt Xade :rolleyes: I vilket fall så tänker jag inte uttrycka mig om vad jag tycker om piratkopiering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Det är bara för att du är i mot det ! Kiss mannen har hjärntvättat dig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Om alla inte får föra fram sin åsikt är det ingen debatt Xade :rolleyes: I vilket fall så tänker jag inte uttrycka mig om vad jag tycker om piratkopiering. och du har varit moderator... har man inget att skriva så skriver man inte... hur kan man vara emot det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 När sa han det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Ingen har sagt det. Jag frågade ju bara hur kan MAN vara emot det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 ok, sorry. Missupfattade dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jag har sparat mycket pengar genom detta, hade jag köpt skivor hade jag inte haft råd med andra saker, så detta är ett bra sätt att tjäna pengar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 åter igen till min fråga som jag inte fick svar på varför köper du spel men du laddar ner film och musik? Med tanke på att spel är iprincip den samma hur man en får tag i den. Musik och film därimot brukar ha sämre kvalite när man laddar ner den. Du får tycka vad du vill men varför tycker du så lite nyfiken bara, du behöver inte ta illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.