Gäst QuikSilver Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Halo 1 är ju mkt roligare en 2:an tycker iaf jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andy_best Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 jag tycker du ska köpa halo 2 för det är ass roligt halo 1 är inte lika roligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 gör som du själv vill... smaken är som baken ,alla här har olika åsikter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 :evil: hmm du ska inte köpa halo 2 för det suger hårt!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 om du gillar att lira system link eller live SKA du ha det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 det e asbra jag köpte det och har inte ångrat en sekund(och jag har varvat det 5 ggr) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 stor ide' att ställa en sådan fråga här.... Vissa svarar ja,vissa nej å vissa kanske så är det alltid..... Det beror bara på vad man själv vill eller inte vill... Mitt råd är att om man är osäker så ska man skita i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 På Onoff finns det för 99 spänn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkEmperor Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 ifall du tycker om att skjuta aliens och köra fordon och sånt så tycker jag du nog ska köpa det visst kanske det finns samma kategori av spelet fast inte med ovärkliga vapen och ovärkliga fordon och aliens då beror det på vilken sorts av spel man gillar men jag tyckte det var jätte skoj men gillar du såna spel så ska du köpa det och halo 1 är fortfarande bra men jag tycker halo 2 är bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 :evil: hmm du ska inte köpa halo 2 för det suger hårt!!!!!! de suger inte men det är ute :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg