Oak Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 e ni dumma i huet GC e det bästa som finns inom tv-spel lita på mig :D INSTÄMMER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Bumpning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 e ni dumma i huet GC e det bästa som finns inom tv-spel lita på mig :D INSTÄMMER! Precis ifrån min synpunkt :D Lita på GC, Det funkar super bra och dessutom så är grafiken helt fantastisk B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Nej skaffa ett wii. där kan du också köra dina gamecubespel, samt wii :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Köp ett spel som mario eller zelda. ja det är bra grafik på gamecube spelen. Köp melee btw det bästa på gc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Kan ni inte läsa igenom tråden innan ni svarar?(Tråden är från 2005, samt att användaren som skapade tråden är avstängd) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag vet inte om jag tycker att grafiken är så bra på fifa street, men du ska nog hellre köpa fifa street 2. Där finns mycket bättre grafik roligare finter, men köp inte trean, provade i en affär och det SUGER!!! Tror inte tvåan finns till GC. + GC RULES! nästan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Superkudden Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Ja du jag har fifa street 2 till gamecube. Jag har kört fifa street 1 också. Om du är nybörjare på fifa street ska du köpa fifa street 1 med din gamecube. Om du är en sån som vill ha svårare och bättre grafik och mer meny-val så passar fifa street 2 bättre för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Ni vet att han skrev det för 2 år sen. <_< :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Gamecube är nästan ute, men köp gärna ett. Men köp spelet Super Smash Bros. Melee. Det är ett roligare spel, för fotboll suger. Jag såg ett begagnat Melee i EB Games i stan. Köp Melee, du kommer aldrig att ongra dig. :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Gamecube är nästan ute, men köp gärna ett. Men köp spelet Super Smash Bros. Melee. Det är ett roligare spel, för fotboll suger. Jag såg ett begagnat Melee i EB Games i stan. Köp Melee, du kommer aldrig att ongra dig. :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: Onödig tråd, lika bra att sluta skriva i den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Den här tråden kan låsas, för den är från tre år sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg