Skull-Kid Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 var nån stans hittar man yoshi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Du måste ha klarat episod 4 i pinna park och räddat yoshi ägget. sedan så finns han alltid på taket till vänster om statyn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 villken är episode 4 ? är det den där saken med en stor grön larv och om det e det hur klarar man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 nej, jag tror det var typ vissna solblommor som du ska vattna. du dödar larven genom att spruta vatten på dom där lila sakerna som sticker upp ur sanden. då faller larven omkull och du kan göra en A + L attack uppepå honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 så att säga en volt i luften... och Skullkid....han finns typ på alla banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 om men hur gör man så att man kan rida på yoshi på banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag har klarat ala zelda spelen till n64 o gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Den här behöver jag verkligen hjälp med : på Ricco Harbor episode 8 ska man ge toshi en frukt men jag vet inte var man hittar den snälla hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Den här behöver jag verkligen hjälp med : på Ricco Harbor episode 8 ska man ge toshi en frukt men jag vet inte var man hittar den snälla hjälp! det finns två stora tankar i närheten som man kan göra a+L på så kommer en frukt ut och man måste göra varanan om det itne blir rätt frukt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Tack =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 om men hur gör man så att man kan rida på yoshi på banor du ska ge han rätt frukt...minns jag rätt så ska man ha 20 shine sprites för att få Yoshi på Delfino plaza.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 ok,men kommer det att komma ut typ super mario sunshine 2 eller nåt nytt super mario spel till gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg