MattisHattis Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Hej! Jag behöver lite Hjälp med mitt spel.. Hur kommer man Före den där killen i racingen i Pianta village? och kan nån säga några fusk på andra banor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
luigi_rockar Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Du ska hoppa med a-knappen.. då går det fortare!!! jag vet hup man får en SHine sprite men jag vet inte om det är något fusk!! utanför fyren ska du spruta vatten i sanden då kommer en Shine sprite fram!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MattisHattis Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Okej tack så mycket,Jag ska försöka med det! Men är det någon som vet hur man gör på första banan(bianco hills) "petey phirana strikes back" ,hur kommer man ut till honom på plattformen där han ligger och sover? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 på pianta village ska du hoppa med a och sen trycka på B i en jämn takt...då kan du klara det på 12 sek... på Bianco hills ska du ta såna dära bollar som fastnar vid FLUDDS munstycke och sen hålla in R så den fylls med vatten...sen skjuts den iväg på blomman....det gäller att sikta rätt också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag kallar dom för rosa grisar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 dom man skjuter liknar dom ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 De är ju vanliga Grisar. Fast det kan bättre kallas Ballong-Grisar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 som jonte säger dem är vanliga grisar fast man sprutar in vatten i dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Har du spelet, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 ja, alla har väl det spelet... har ni klarat det? jag har 120 shines och hade 240 blåa mynt innan jag växla in dom, alltså allt man kan ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MattisHattis Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Hur gör man på första episoden på sirena beach? När den där rockan kommer?? kan någon förklara i detalj?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Du ska spruta på rockarna tills de blir fler och fler och mindra och mindre. Du ska helt enkelt spruta på varenda en tills de försvinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg