the game master Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 hur får man upp consolen kan nån skrive exakt hur det ska stå?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 ja du ska ha cs igång sen trycker du bara § Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 (redigerat) Man måste skriva "-console" i Launch Options. Orkar inte förklara. Redigerat 30 November 2005 av Xain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag gjorde ett sånt här "ämne" och då sa jag att man inte skulle skriva -console.. Jag hade lite fel Nuvarande (Funkar) Valve\Steam\Steam.exe -applaunch 240 -console Det ska vara space Innan (Funkar inte) Valve\Steam\Steam.exe -applaunch 240-console Det ska vara space!! lol Alltså det du behöver göra e att högerklicka på ikonen och skriva in -console i slutet. Nu måste du använda ikonen på skrivbordet tyvärr.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 öppna settings och de där skiten.. skriv exakt: -console stäng inte ner consolen sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Jag hade console innan men den är borta och det funkar inte med § och när jag öppnar settings så finns ingenting man kan skriva i .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 HÖGERKLICKA PÅ COUNTER-STRIKE SOURCE I STEAM-SPEL LISTAN!!!!! och skriv -console MEEEEEEEED mellanrum. i Launch Options. (ASSÅ INTE I CSS OPTIONS!!!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg